Veel gestelde vragen

Wanneer moet u Party Time Events boeken?

Party Time Events heeft voor elke gelegenheid een geschikte drive-in show!  Wij verhuren licht- en geluidsinstallaties in- of exclusief DJ. Bijna alle feesten hebben de revue al gepasseerd. Wilt u zelf een ander soort feest organiseren dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Wij bieden u dan ook het perfecte feest op maat aan.


Hoe weet ik zeker dat Party Time Events de boeking vastgezet heeft in de planning?

Party Time Events stuurt na elke boeking u een bevestiging van de gemaakte boeking met alle afspraken erin die u heeft opgegeven. Na de hand neemt Party Time Events contact met u op.


Kan ik van te voren aangeven welke muziek jullie draaien?

Wij doen aan maatwerk: de voorkeuren, wensen en eisen van de klant staan bij ons hoog in het vaandel.Wij beschikken over een breed scala aan muziekgenres: van Hollands tot aan Àpres Ski en van the ‘80 tot aan Top 40. In het voorgesprek kunt u uw voorkeur opgeven, hiermee komt de DJ goed voorbereid op het feest.


Kan ik ook onze eigen DJ met jullie drive-in show laten draaien? Of kunnen jullie ook met onze huisinstallatie draaien?

Wij kunnen ook met uw huisinstallatie draaien. Zou u daarvoor even met ons contact willen opnemen.


Met hoeveel personen komt Party Time Events?

Party Time Events komt meestal met 1 persoon, die tevens de licht- en geluidsopbouw doet. Bij grotere evenementen kunnen wij met meerdere personen komen dit laten wij altijd van te voren weten.


Hoe laat komt Party Time Events naar de locatie

Meestal komen wij 1 à 2 uur van te voren op de locatie voor de licht- en/of geluidsopbouw. Dit hangt af van de mogelijkheden die u heeft aangegeven. Bij bijvoorbeeld alleen geluidsopbouw hebben wij geen twee uur nodig. Vooraf laten wij weten hoeveel tijd wij nodig hebben om op te bouwen.


Hoeveel ruimte nemen jullie in beslag?

Wij hebben meestal ongeveer 3 tot 6 meter nodig om op te bouwen. Het ligt aan uw wensen hoeveel ruimte wij exact nodig hebben. Vooraf nemen wij contact met u op om te laten weten hoeveel ruimte wij nodig hebben.


Gaat Party Time Events gelijk weg na het laatste nummer?

Wij geven duidelijk aan wanneer wij het laatste nummer draaien, mocht er daarna nog een verzoek zijn om door te draaien is dat in overleg altijd mogelijk.


Kan Party Time Events ook geboekt worden voor meerdere dagen?

Dit is zeker mogelijk. Mocht dit een optie zijn vragen wij u wel om vroegtijdig contact op te nemen om teleurstelling te voorkomen.


Hoe werkt de annulering van Party Time events?

Wanneer een annulering moet plaatsvinden geef dit a.u.b. zo spoedig mogelijk door. Het liefst telefonisch, bij geen gehoor graag de voice-mail inspreken. Wij bellen u dan op een later moment terug.


Brengt Party Time Events kosten in rekening bij een annulering

Bij een annulering brengt Party Time Events onkosten in rekening. De hoogte hiervan wordt in overleg met u besproken.


Krijg ik een rekening van Party Time Events?

Wanneer wij akkoord gaan met uw boekingsaanvraag zullen wij u zo spoedig mogelijk een vrijblijvende offerte toesturen. Mocht u hiermee akkoord gaan krijgt u van ons een definitieve offerte. Deze offerte is een overzichtelijke rekening inclusief BTW voor verwerking in uw administratie.

Verhuur-Huisfeest-XXL
Huisfeest
Meer informatie
Verhuur-Tuinfeest-XXL
Tuinfeest
Meer informatie
Verhuur-Examenfeest-XXL
Examenfeest
Meer informatie
Bruiloft
Meer informatie
Bedrijfsfeest
Meer informatie
Verhuur-verhuur-op-maat
Verhuur op maat
Meer informatie